საჩხერის რაიონის სოფ. ქორეთის საჯარო სკოლა
თემატურ –კალენდარული გეგმა
საგანი - მათემატიკა
კლასი - I
მასწავლებელი
- ლია თურმანაული
სკოლის
დირექტორი:
/მ. სივსივაძე/
2015-2016 სასწავლო წელი
#
|
გაკვეთილების თემატიკა
|
სთ-ების რ-ობა
|
ჩატარებ დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილების ტიპი, აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
რამდენია? დავთვალოთ
|
2
|
16.09.13
17.09.13
|
სხვადასხვა სახის საგნები, იოლად გადასათვლელი (ჩხირები,
კუბიკები)
|
თამაში „დავითვალოთ“
ამ აქტივობებით საკმაოდ კარგ წარმოდგენას შევიქმნით
მოსწავლეთა თვლის უნარზე
|
მოსწავლეთა გაცნობა, ყოველი მათგანის მიერ საგნების
თვლის უნარზე პედაგოგის აზრის შემუშავება. საგნების თვლის შესრულების ჩვევების განმტკიცება.
მოსწავლეთა ჩართვა ერთობლივ განხილვაში კითხვაზე რამდენია? - პასუხის გასაცემად საჭირო
ქმედებების ჩატარების უნარის გამომუშავება
|
დიაგნოს-ტიკური
მასალა
|
მეტყველება
მსჯელობა
|
2
|
რამდენია?
|
2
|
18.09.13
20.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, ფანქრები
|
თვლა შეიძლება ვაწარმოოთ ნებისმიერი მიმდევრობით და
დავიცვათ წესები
|
თვლის პროცესის ჩვევის გამომუშავება
|
1.2.
1.4
|
მეტყველება
|
3
|
იმდენივე, მეტი, ნაკლები
|
2
|
23.09.13
24.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეულები, კუბურები, ჩხირები
|
კლასიფიკაცია
ჯგუფური მუშაობა
|
მიმართებების - იმდენივე, მეტი, ნაკლები - არსის ახსნა,
სიმრავლეთა ელემენტების ოდენობათა შედარების უნარის განვითარება
|
1.2.
1.4
|
აზრის წერილობით გადმოცემა
|
4
|
ზემოთ, ქვემოთ, მარცხნივ, მარჯვნივ
|
2
|
25.09.13
27.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საათი
|
წიგნზე მუშაობა, ამასთანავე რიცხვების გამოწერა
|
ობიექტთა ადგილმდებარეობის სწორი მითითების ადექვატურად
საგნების აღქმისა და განლაგების უნარის განვითარება
|
1.7.
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
5
|
მეტია, ნაკლებია, რამდენით?
|
2
|
30.09.13
1.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
საგნების ორი ჯგუფის ელემენტების ოდენობათა შედარების
უნარის გან-ბა
|
1.4.
|
მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს
|
6
|
ერთი. ერთზე მეტი
|
2
|
2.10.13
4.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
წიგნზე მუშაობა, შესძლონ განასხვავონ მეტი, ნაკლებია,
ტოლია.
|
ვაცნობთ მოსწავლეებს 1-ის ჩაწერის წესს, ციფრს, რომლითაც
გამოისახება -1; ვიწყებთ ციფრი 1-ის წერის ჩვევებზე მუშაობას, საგნების სიმრავლიდან
ერთი საგნის გამოყოფის უნარის გამომუშავებას
|
1.1.
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
7
|
1,2
|
2
|
7.10.13
8.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული,ერთლარიანი და ორლარიანი მონეტები
|
რიცხვთა შედარება, იცოდნენ რომელლია წინა და მომდევნო
რიცხვები
|
რიცხვების 1-ისა და 2-ის გაცნობა, გამოყენება, ჩაწერა;
საგნების რაოდენობასთან, რიგთან რიცხვის სწორი შესაბამისობის უნარის გან-ბა.
|
1.1.
|
მსჯელობა წერა
|
8
|
რიცხვები 1, 2, 3
|
2
|
9.10.13
11.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
გროვები
ბევრი-ცოტა
|
ნატურალური რიცხვების გამოცნობა, მათი წარმოდგენა ციფრებით. ნატურალურ
რიცხვებზე მოქმედებების შესახებ ცნებების ფორმირება. „-“, „=“ ნიშნების გამოყენება.
|
1.1. 1.2
|
მეტყველება წერა
|
9
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
15.10.13
16.10.13
18.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლებისა ოპერაციების სწავლება,
შესაბამისი ნიშნების სწორად გამოყენების უნარის გან-ბა.
|
1.3.
|
მსჯელობა, პრაქტიკული სამუშაო
|
10
|
სამკუთხედი
|
2
|
21.10.13
22.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა, გვერდები, კუთხეები, წვერო
|
სამკუთხედის ამოცნობის უნარის გან-ბა, სამკუთხედის
ძირითადი ელემენტების ჩამოთვლა, მითითება
|
1.3.
|
მსჯელობა განსაზღვრულ საკითხზე
|
11
|
1, 2, 3, 4
|
2
|
23.10.13
25.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
წყვილი რიცხვები
|
რიცხვი 4-ის გაცნობა. 4-ის შედარება მის წინა რიცხვებთან.
4-ის ჩაწერის წესის ფორმირება
|
1.1.
|
მეტყველება წერა
|
12
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
2
|
28.10.13
29.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სამკუთხედები
|
კლასიფიკაცია ჯგუფური მუშაობა
|
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების შესრულების უნარის
გან-ბა, სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით ამ მოქმედებათა ურთიერთ შებრუნებულობის დემონსტრირება.
|
1.3.
|
მსჯელობა, აზრის დაფიქსირება
|
13
|
ოთხკუთხედი, წრე
|
2
|
30.10.13
1.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები (შესწავლილი)
|
არსებული ფორმების განსხვავება, მსგავსება
|
გავაცნოთ მოსწავლეებს ოთხკუთხედი და წრე. გამოვუმუშაოთ
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობის ჩვევები
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
|
14
|
1, 2, 3, 4, 5.
|
2
|
4.11.13
5.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
რიცხვების მზარდობის მიხედვით დალაგება
|
ვეცნობით რიცხვს - ხუთს, რაოდენობითი რიცხვითი სისტემის
გამოყენების უნარის გამომუშავების ფარგლებში, 5-ის შედარება წინა რიცხვებთან
|
1.2
|
მეტყველება
წერა
|
15
|
ხუთკუთხედი
|
2
|
6.11.13
8.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
განსხვავება და მსგავსება ფიგურებს შორის
|
ხუთკუთხედის გამოსახვისა და ამოცნობის უნარის განვითარება
|
1.6
|
მსჯელობა,
|
16
|
ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს >, <, =
|
2
|
11.11.13
12.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, დაფა
|
დასახელებულ რიცხვებს შორის ჩაწერონ, მეტია, ნაკლებია,
ტოლია.
|
უტოლობისა და ტოლობის ნიშნების გამოყენების უნარის
გამომუშავება
|
1.2. 1.4.
|
მსჯელობა, ინდივიდუალური სამუშაო
|
17
|
მრავალკუთხედები
|
2
|
13.11.13
15.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
თამაში „დავთვალოთ“, ამ თამაშით განვამტკიცოთ თვლის
უნარი
|
გეომეტრიულ ფიგურათა ამოცნობის, დახასიაათებისა და
ელემენტარული წარმოდგენების უნარის გამომუშავება გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიკაცია,
მრავალკუთხედების შედარება
|
1.6
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
18
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
18.11.13
19.11.13
20.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
უკუთვლით თვლა, აღნიშვნა რა მოსდის რიცხვებს
|
5-ის ფარგლებში შეკრება, გამოკლება. მარტივი ამოცანების
ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, ჯგუფური აქტივობები
|
19
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
3
|
22.11.13
25.11.13
26.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
შესძლონ აღნიშნონ როგორი რიცხვია 1, 3, 5, 7
|
1-დან 7-მდე რიცხვების ჩაწერა. ამ რიცხვების რაოდენობითი
და რიგობითი ასპექტების გააზრება. 7-მდე რიცხვების შეკრება. ურთიერთშებრუნებული მოქმედებათა
შესრულება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.2.
|
მსჯელობა, წერა
|
20
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
3
|
27.11.13
29.11.13
2.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, დაფა
|
მსჯელობით ამოცანის შედგენა, დასბუთება
|
8-ის და 9-ის გაცნობა, ამ რიცხვების გამოსახვის უნარის
გამომუშავება. 9-ის ფარგლებში მიმატება, გამოკლება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.3.
|
მსჯელობა, მეტყველება, წერა
|
21
|
წინა რიცხვები, მომდევნო რიცხვები
|
2
|
3.12.13
4.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
კლასიფიკაცია, ჯგუფური მუშაობა
|
მოცემული რიცხვის წინასა და მომდევნოს დასახელება,
წინ და უკან თვლის ჩვევების დაუფლება. რიგობითი ასპექტის უკეთ გააზრება
|
1.2.
|
ჯგუფური მსჯელობა, წერა
|
22
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
2
|
6.12.13
9.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სხვადასხვა ფიგურები
|
რა ვიცით და რა არა
|
ერთნაირი ობიექტებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის
შედარება. მიმდევრობათა შედგენის წესის აღმოჩენის, ჰიპოთეზის გამოთქმის, მისი ახსნის
უნარის განბა.
|
1.5
|
მსჯელობა,
ჯგუფური მუშაობა
|
23
|
შევაფასოთ მიმდევრობები
|
3
|
10.12.13
11.12.13
13.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ფიგურები
|
აქტიური ლექცია
|
მიმდევრობის მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით შედგენილი
წესისაღმოჩენა და ამ წესის მიხედვით ღია პოზიციის შევსების უნარის განვითარება.
|
1.5
|
მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
24
|
გაიზარდა თუ შემცირდა?
|
2
|
16.12.13
17.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
საგანთა რაოდენობის გაზრდის ან შემცირების შემთხვევები
რიცხვებზე მოქმედებებთან
|
1.3
|
მსჯელობა, დაფასთან მუშაობა
|
25
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
|
2
|
18.12.13
20.12.13
23.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სამუშაო არეული თანმიმდევრობა
|
რიცხვი 10-ის რიგობით და რაოდენობითი ასპექტების გააზრება,
მისი ჩაწერის წესის გაცნობა, რიცხვების შედარების ანმტკიცება. მომდევნო და წინა რიცხვების
დასახელების უნარის განმტკიცება. 1-ისა და 2-ის მიმატება-გამოკლება
|
1.1. 1.3.
|
გააზრება, მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
26
|
ნულის თვისებები
|
2
|
20.01.14
21.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სადემონსტრაციო პლაკატები
|
ნულის, როგორც შეკრების ნეიტრალური ელემენტის გააზრება.
ნულის თვისებები
|
1.2. 1.3.
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
27
|
შესაკრებები, ჯამი
|
2
|
22.01.14
23.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
აქტიური ლექცია
|
შეკრების კომპონენტების
სახელების (შესაკრებები, ჯამი) გაცნობა -1-ის, 2-ის მიმატების უნარის განვითარ. და
გამოყენება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
28
|
გამოვაკლოთ 1,
გამოვაკლოთ 2.
|
2
|
24.01.14
27.01.14
|
წიგნი, რვეული, კუბურები, ჩხირები
|
გაკვეთილი - პროექტი
|
მათმატიკური ტოლობების წესისთვის უნარის გამომუშავება,
-1-ის, 2-ის გამოკლების ჩვევების განვითარება
|
1.3.
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
29
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
თამაში „ვინ იქნება პირველი“
|
4
|
28.01.14
29.01.14
30.01.14
31.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
კომბინირებული გონებრივი იერიში
|
ამოცანების შემადგენელი ნაწილების გამოყოფა
|
1.3
1.4
1.6 1.2
|
მსჯელობა, წყვილებში მუშაობა
|
30
|
მივუმატოთ
3
გამოვაკლოთ
3
|
2
|
3.02.14
4.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
დავუმატოთ ერთმანეთს
|
შეკრებისა და გამოკლების სხვადასხვა ასპექტის გააზრება
(რიგობითი, რაოდენობითი)3-ის მიმატების, 3-ის მიმატების, 3-ის გამოკლების. სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.2
1.3
|
დაფიქრება, გააზრება, მსჯელობა, წერა
|
31
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
5.02.14
6.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
შემაჯამებელ განმავითარებელი მუშაობა
|
გავლილი მასალის გამეორება. ცოდნისა და ამოცანების
ამოხსნის ჩვევების განმტკიცება
|
1.1. 1.3.
1.2.1.4
|
გააზრებულად მსჯელობა
|
32
|
მივუმატოთ
4
გამოვაკლოთ
4
|
3
|
7.02.14
10.02.14
11.02.14
|
რვეული
სახელმძღვანელო, კუბურები
|
რიცხვთა შედარება ამოცნობა
|
4-ის მიმატების, 4-ის გამოკლების. სხვადასხვა ხერხით
ჩატარების ათვისება და გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას
|
1.3
|
მსჯელობა,
წერა
|
33
|
რამდენითაა მეტი?
რამდენითაა ნაკლები?
|
3
|
12.02.14
13.02.14
14.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
წყვილი და კენტი რიცხვები
|
შეკრებისა და გამოკლების თვალსაჩინოთ დემონსტრირება,
თემასთან დაკავშირება. მოქმედებებთან რიცხვებს შორის დამოკიდებულების აღწერის განმტკიცება-გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
34
|
შეკრების თვისებები
|
2
|
17.02.14
18.02.14
|
ჩხირები
რვეული,
სახელმძღვანელო
|
რიცხვთა ზრდადობის მიხედვით დალაგება
|
რიცხვების მიმატების სხვადასხვა წესის გაცნობა
10-ის ფარგლებში. შეკრების თვისებების გამოყენებით „დიდი“ რიცხვების მიმატებაზე
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
წერა
|
35
|
გამოკლების თვისებები
|
2
|
19.02.14
20.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
რიცხვთა შედარება, წინა და მომდევნო რიცხვები
|
შეკრებისა და გამოკლების შებრუნებულობის თვისების
გამოყენებით გამოკლების ოპერაციის ჩატარების უნარის პოვნა. სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
წერა
|
36
|
ათეული
|
3
|
21.02.14
24.02.14
25.02.14
|
სახელმძღვანელო, კუბურები, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
გროვები
ბევრი-ცოტა
|
თვლის ახალი ერთეული-ათეულის გაცნობა. მეორე ათეულის
რიცხვების შედგენის წესის გააზრება - 1 ათეულისა და რამდენიმე ერთეულისაგან რიცხვის
შედგენა
|
1.1 1.2
|
კომენტარები
წერა
|
37
|
რიცხვები 11-დან 20-მდე
|
2
|
26.02.14
27.02.14
|
სახელმძღვანელო, კუბურები, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
უნარ-ჩვევები
|
მეორე ათეულის რიცხვების ჩაწერის გაცნობა-გაზრება
ათეულებისა და ერთეულების თანრიგების ციფრების თანმიმდევრობის გაგება
|
1.2 1.1
|
მსჯელობა
წერა
|
38
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
3
|
28.02.14
4.03.14
5.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
მასალის მოსმენა
გაგება-გააზრება
|
ცოდნის განმტკიცება
შესწავლილის კეთება-გამეორება. ცოდნის განმტკიცება-გაღრმავება
|
1.3.
1.4.
|
გააზრებული მსჯელობა
|
39
|
შევავსოთ მოცემულ რაოდენობამდე
|
2
|
6.03.14
7.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფანქრები, ჩხირები
|
მარტივი ინფორმაციების
გამეორება
|
მოცემული საგნების ერთობლიობის მითითებულ რაოდენობამდე
შესავსებად საჭირო დამატებითი რაოდენობის პოვნის უნარის გამომუშავება
|
1.1.
|
მსჯელობა
თვითშეფასება
|
40
|
სხვადასხვა რცხვების გამოყენება
|
2
|
10.03.14
11.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
თვლა და რიცხვების
შედარება-რაოდენობები
|
სხვადასხვა რიცხვების გამოყენების გააზრება და საგანთა
მოწესრიგებულ ერთობლიობაში მითითებული საგნის რიგის განსაზღვრა
|
1.2
|
მეტყველება მსჯელობა
|
41
|
მივუმატოთ
1, 2, ან 3
|
2
|
12.03.14
13.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
რიცხვთა შედარება
წინა და მომდევნო რიცხვები
|
მოქმედების სხვადასხვა ხერხით ზეპირად შესრულების
უნარი - ერთის ბიჯით თვლის გამოყენება, ან 10-ის „გავლით“ შეკრება
|
1.3
|
მსჯელობა
კომენტარი
|
42
|
მივუმატოთ
4
|
2
|
14.03.14
17.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
მეცადინეობის ფორმები
|
4-ის მიმატების შესრულება,
1-ის ბიჯით
თვლის გამოყენება, ან 10-ის შევსების გამოყენებით
|
1.3
|
მსჯელობა
|
43
|
მივუმატოთ
5
|
2
|
18.03.14
19.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები,
|
სწავლების მეთოდები
|
5-ის მიმატება,
1-ის ბიჯით
თვლის გამოყენება, ან 10-ის „გავლით“ შკრების
გამოყენებით
|
1.3
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
44
|
მივუმატოთ
6
|
2
|
20.03.14
21.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები,
|
გაკვეთილი-პროექტი
|
რიცხვის მიმატების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების
უნარის გამომუშავება, 1-ის ბიჯით თვლის გამოყენება,
6-ის მიმატების ზეპირი შესრულება
|
1.3
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
45
|
მივუმატოთ
7
|
2
|
24.03.14
25.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
ჯგუფური მუშაობები
|
7-ის მიმატების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარი,
1-ის ბიჯით თვლა, 10-ის „გავლით“ შეკრება, შეკრების
გადანაცვლებადობის თვისებების გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
დასბუთება
|
46
|
მივუმატოთ
8
მივუმატოთ
9
|
2
|
26.03.14
27.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
განმავითარებელი კომპონენტები
|
1-ის ბიჯით თვლის გამოყენება, 8-ის და 9-ის მიმატებისას,
შეკრების თვისებების უნარის გან-ბა. შეკრება 10-ის „გავლით“
|
1.3
|
მსჯელობა
დასბუთება
|
47
|
ვასახელებთ და
გამოვსახავთ გეომეტრიულ ფიგურებს
|
2
|
28.03.14
31.03.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
განმავითარებელი სამუშაოები
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობისა და კლასიფიკაციის
უნარის გან-ბა. გეომეტრიული წარმოდგენების გან-ბა.
|
1.6.
1.7.
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
48
|
გამოვაკლოთ
11-ს
გამოვაკლოთ 12-ს
|
2
|
1.04.14
2.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
20-ის ფარგლებში სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით რიცხვების
გამოკლება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით, უკან თვლის საშუალებით
|
1.3
|
გააზრება
დასაბუთება
|
49
|
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები
|
3
|
3.04.14
4.04.14
7.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
განსხვავება მეტობისა და ნაკლებობის
|
შეკრება-გამოკლების მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის
გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
საკლასო დავალება
|
50
|
გამოვაკლოთ 13-ს
გამოვაკლოთ 14-ს
|
2
|
8.04.14
10.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
შეფასების ტიპები
|
გამოკლების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარის
გან-ბა, „უკან“ თვლით სხვაობის პოვნა, შეკრება-გამოკლების ურთიერთშებრუნებულობის გამოყენება, 10-ის „გავლით“
გამოკლების შესრულება
|
გააზრებული მსჯელობა
|
|
51
|
გამოვაკლოთ 15-ს
გამოვაკლოთ 16-ს
|
2
|
11.04.14
14.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
თვითშეფასება
კარგია-ცუდია
|
სხვადასხვა ხერხით
20-ის ფარგლებში გამოკლების ჩვევების განვითარება.
უკუთვლით ან 10-ის „გავლით“ გამოკლების უნარის
გან-ბა.
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
52
|
გამოვაკლოთ
17-ს
გამოვაკლოთ
18-ს
|
2
|
15.04.14
22.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
პრაქტიკული სამუშაოები
|
გამოკლების შესრულების სხვადასხვა ხერხის ათვისება,
შეკრება-გამოკლების ურთიერთშებრულებულობის გააზრება
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
53
|
ვისწავლოთ ქართული
ფულის გამოყენება
|
2
|
23.04.14
24.04.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფულის ერთეული
|
აქტიური ლექცია
|
ქართული ფულის ზოგიერთი ერთეულის გაცნობა
პრაქტიკული ამოცანა
|
1.2
|
გაცნობა მსჯელობა
|
54
|
ამოცანები გამეორებისათვის
|
5
|
25.04.14
28.04.14
29.04.14
30.04.14
1.05.14
|
წიგნზე მუშაობა
|
აქტიური ლექცია
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
1.2
|
ცოდნის გამოვლენა
|
55
|
სარეზერვო გაკვეთილები
|
12
|
2.05.14-დან
23.05.14-მდე
|
წიგნზე მუშაობა
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
ცოდნის გამოვლენა
|
||
საჩხერის რაიონის სოფ. ქორეთის
საჯარო სკოლა
თემატურ –კალენდარული გეგმა (სილაბუსი)
საგანი - მათემატიკა
კლასი - I
მასწავლებელი
- ლია თურმანაული
სკოლის
დირექტორი:
/მ. სივსივაძე/
2015-2016 სასწავლო წელი
#
|
გაკვეთილების თემატიკა
|
სთ-ების რ-ობა
|
ჩატარებ დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილების ტიპი, აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
რამდენია? დავთვალოთ
|
2
|
16.09.13
17.09.13
|
სხვადასხვა სახის საგნები, იოლად გადასათვლელი (ჩხირები,
კუბიკები)
|
თამაში „დავითვალოთ“
ამ აქტივობებით საკმაოდ კარგ წარმოდგენას შევიქმნით
მოსწავლეთა თვლის უნარზე
|
მოსწავლეთა გაცნობა, ყოველი მათგანის მიერ საგნების
თვლის უნარზე პედაგოგის აზრის შემუშავება. საგნების თვლის შესრულების ჩვევების განმტკიცება.
მოსწავლეთა ჩართვა ერთობლივ განხილვაში კითხვაზე რამდენია? - პასუხის გასაცემად საჭირო
ქმედებების ჩატარების უნარის გამომუშავება
|
დიაგნოს-ტიკური
მასალა
|
მეტყველება
მსჯელობა
|
2
|
რამდენია?
|
2
|
18.09.13
20.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, ფანქრები
|
თვლა შეიძლება ვაწარმოოთ ნებისმიერი მიმდევრობით და
დავიცვათ წესები
|
თვლის პროცესის ჩვევის გამომუშავება
|
1.2.
1.4
|
მეტყველება
|
3
|
იმდენივე, მეტი, ნაკლები
|
2
|
23.09.13
24.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეულები, კუბურები, ჩხირები
|
კლასიფიკაცია
ჯგუფური მუშაობა
|
მიმართებების - იმდენივე, მეტი, ნაკლები - არსის ახსნა,
სიმრავლეთა ელემენტების ოდენობათა შედარების უნარის განვითარება
|
1.2.
1.4
|
აზრის წერილობით გადმოცემა
|
4
|
ზემოთ, ქვემოთ, მარცხნივ, მარჯვნივ
|
2
|
25.09.13
27.09.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საათი
|
წიგნზე მუშაობა, ამასთანავე რიცხვების გამოწერა
|
ობიექტთა ადგილმდებარეობის სწორი მითითების ადექვატურად
საგნების აღქმისა და განლაგების უნარის განვითარება
|
1.7.
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
5
|
მეტია, ნაკლებია, რამდენით?
|
2
|
30.09.13
1.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
საგნების ორი ჯგუფის ელემენტების ოდენობათა შედარების
უნარის გან-ბა
|
1.4.
|
მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს
|
6
|
ერთი. ერთზე მეტი
|
2
|
2.10.13
4.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
წიგნზე მუშაობა, შესძლონ განასხვავონ მეტი, ნაკლებია,
ტოლია.
|
ვაცნობთ მოსწავლეებს 1-ის ჩაწერის წესს, ციფრს, რომლითაც
გამოისახება -1; ვიწყებთ ციფრი 1-ის წერის ჩვევებზე მუშაობას, საგნების სიმრავლიდან
ერთი საგნის გამოყოფის უნარის გამომუშავებას
|
1.1.
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
7
|
1,2
|
2
|
7.10.13
8.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული,ერთლარიანი და ორლარიანი მონეტები
|
რიცხვთა შედარება, იცოდნენ რომელლია წინა და მომდევნო
რიცხვები
|
რიცხვების 1-ისა და 2-ის გაცნობა, გამოყენება, ჩაწერა;
საგნების რაოდენობასთან, რიგთან რიცხვის სწორი შესაბამისობის უნარის გან-ბა.
|
1.1.
|
მსჯელობა წერა
|
8
|
რიცხვები 1, 2, 3
|
2
|
9.10.13
11.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
გროვები
ბევრი-ცოტა
|
ნატურალური რიცხვების გამოცნობა, მათი წარმოდგენა ციფრებით. ნატურალურ
რიცხვებზე მოქმედებების შესახებ ცნებების ფორმირება. „-“, „=“ ნიშნების გამოყენება.
|
1.1. 1.2
|
მეტყველება წერა
|
9
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
15.10.13
16.10.13
18.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლებისა ოპერაციების სწავლება,
შესაბამისი ნიშნების სწორად გამოყენების უნარის გან-ბა.
|
1.3.
|
მსჯელობა, პრაქტიკული სამუშაო
|
10
|
სამკუთხედი
|
2
|
21.10.13
22.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა, გვერდები, კუთხეები, წვერო
|
სამკუთხედის ამოცნობის უნარის გან-ბა, სამკუთხედის
ძირითადი ელემენტების ჩამოთვლა, მითითება
|
1.3.
|
მსჯელობა განსაზღვრულ საკითხზე
|
11
|
1, 2, 3, 4
|
2
|
23.10.13
25.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
წყვილი რიცხვები
|
რიცხვი 4-ის გაცნობა. 4-ის შედარება მის წინა რიცხვებთან.
4-ის ჩაწერის წესის ფორმირება
|
1.1.
|
მეტყველება წერა
|
12
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
2
|
28.10.13
29.10.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სამკუთხედები
|
კლასიფიკაცია ჯგუფური მუშაობა
|
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების შესრულების უნარის
გან-ბა, სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით ამ მოქმედებათა ურთიერთ შებრუნებულობის დემონსტრირება.
|
1.3.
|
მსჯელობა, აზრის დაფიქსირება
|
13
|
ოთხკუთხედი, წრე
|
2
|
30.10.13
1.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები (შესწავლილი)
|
არსებული ფორმების განსხვავება, მსგავსება
|
გავაცნოთ მოსწავლეებს ოთხკუთხედი და წრე. გამოვუმუშაოთ
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობის ჩვევები
|
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
14
|
1, 2, 3, 4, 5.
|
2
|
4.11.13
5.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
რიცხვების მზარდობის მიხედვით დალაგება
|
ვეცნობით რიცხვს - ხუთს, რაოდენობითი რიცხვითი სისტემის
გამოყენების უნარის გამომუშავების ფარგლებში, 5-ის შედარება წინა რიცხვებთან
|
1.2
|
მეტყველება
წერა
|
15
|
ხუთკუთხედი
|
2
|
6.11.13
8.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
განსხვავება და მსგავსება ფიგურებს შორის
|
ხუთკუთხედის გამოსახვისა და ამოცნობის უნარის განვითარება
|
1.6
|
მსჯელობა,
|
16
|
ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს >, <, =
|
2
|
11.11.13
12.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, დაფა
|
დასახელებულ რიცხვებს შორის ჩაწერონ, მეტია, ნაკლებია,
ტოლია.
|
უტოლობისა და ტოლობის ნიშნების გამოყენების უნარის
გამომუშავება
|
1.2. 1.4.
|
მსჯელობა, ინდივიდუალური სამუშაო
|
17
|
მრავალკუთხედები
|
2
|
13.11.13
15.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
თამაში „დავთვალოთ“, ამ თამაშით განვამტკიცოთ თვლის
უნარი
|
გეომეტრიულ ფიგურათა ამოცნობის, დახასიაათებისა და
ელემენტარული წარმოდგენების უნარის გამომუშავება გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიკაცია,
მრავალკუთხედების შედარება
|
1.6
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
18
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
18.11.13
19.11.13
20.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
უკუთვლით თვლა, აღნიშვნა რა მოსდის რიცხვებს
|
5-ის ფარგლებში შეკრება, გამოკლება. მარტივი ამოცანების
ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, ჯგუფური აქტივობები
|
19
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
3
|
22.11.13
25.11.13
26.11.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
შესძლონ აღნიშნონ როგორი რიცხვია 1, 3, 5, 7
|
1-დან 7-მდე რიცხვების ჩაწერა. ამ რიცხვების რაოდენობითი
და რიგობითი ასპექტების გააზრება. 7-მდე რიცხვების შეკრება. ურთიერთშებრუნებული მოქმედებათა
შესრულება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.2.
|
მსჯელობა, წერა
|
20
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
3
|
27.11.13
29.11.13
2.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, დაფა
|
მსჯელობით ამოცანის შედგენა, დასბუთება
|
8-ის და 9-ის გაცნობა, ამ რიცხვების გამოსახვის უნარის
გამომუშავება. 9-ის ფარგლებში მიმატება, გამოკლება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.3.
|
მსჯელობა, მეტყველება, წერა
|
21
|
წინა რიცხვები, მომდევნო რიცხვები
|
2
|
3.12.13
4.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
კლასიფიკაცია, ჯგუფური მუშაობა
|
მოცემული რიცხვის წინასა და მომდევნოს დასახელება,
წინ და უკან თვლის ჩვევების დაუფლება. რიგობითი ასპექტის უკეთ გააზრება
|
1.2.
|
ჯგუფური მსჯელობა, წერა
|
22
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
2
|
6.12.13
9.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სხვადასხვა ფიგურები
|
რა ვიცით და რა არა
|
ერთნაირი ობიექტებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის
შედარება. მიმდევრობათა შედგენის წესის აღმოჩენის, ჰიპოთეზის გამოთქმის, მისი ახსნის
უნარის განბა.
|
1.5
|
მსჯელობა,
ჯგუფური მუშაობა
|
23
|
შევაფასოთ მიმდევრობები
|
3
|
10.12.13
11.12.13
13.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ფიგურები
|
აქტიური ლექცია
|
მიმდევრობის მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით შედგენილი
წესისაღმოჩენა და ამ წესის მიხედვით ღია პოზიციის შევსების უნარის განვითარება.
|
1.5
|
მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
24
|
გაიზარდა თუ შემცირდა?
|
2
|
16.12.13
17.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
საგანთა რაოდენობის გაზრდის ან შემცირების შემთხვევები
რიცხვებზე მოქმედებებთან
|
1.3
|
მსჯელობა, დაფასთან მუშაობა
|
25
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
|
2
|
18.12.13
20.12.13
23.12.13
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სამუშაო არეული თანმიმდევრობა
|
რიცხვი 10-ის რიგობით და რაოდენობითი ასპექტების გააზრება,
მისი ჩაწერის წესის გაცნობა, რიცხვების შედარების ანმტკიცება. მომდევნო და წინა რიცხვების
დასახელების უნარის განმტკიცება. 1-ისა და 2-ის მიმატება-გამოკლება
|
1.1. 1.3.
|
გააზრება, მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
26
|
ნულის თვისებები
|
2
|
20.01.14
21.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სადემონსტრაციო პლაკატები
|
ნულის, როგორც შეკრების ნეიტრალური ელემენტის გააზრება.
ნულის თვისებები
|
1.2. 1.3.
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
27
|
შესაკრებები, ჯამი
|
2
|
22.01.14
23.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
აქტიური ლექცია
|
შეკრების კომპონენტების
სახელების (შესაკრებები, ჯამი) გაცნობა -1-ის, 2-ის მიმატების უნარის განვითარ. და
გამოყენება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
28
|
გამოვაკლოთ 1,
გამოვაკლოთ 2.
|
2
|
24.01.14
27.01.14
|
წიგნი, რვეული, კუბურები, ჩხირები
|
გაკვეთილი - პროექტი
|
მათმატიკური ტოლობების წესისთვის უნარის გამომუშავება,
-1-ის, 2-ის გამოკლების ჩვევების განვითარება
|
1.3.
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
29
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
თამაში „ვინ იქნება პირველი“
|
4
|
28.01.14
29.01.14
30.01.14
31.01.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
კომბინირებული გონებრივი იერიში
|
ამოცანების შემადგენელი ნაწილების გამოყოფა
|
1.3
1.4
1.6 1.2
|
მსჯელობა, წყვილებში მუშაობა
|
30
|
მივუმატოთ
3
გამოვაკლოთ
3
|
2
|
3.02.14
4.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
დავუმატოთ ერთმანეთს
|
შეკრებისა და გამოკლების სხვადასხვა ასპექტის გააზრება
(რიგობითი, რაოდენობითი)3-ის მიმატების, 3-ის მიმატების, 3-ის გამოკლების. სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.2
1.3
|
დაფიქრება, გააზრება, მსჯელობა, წერა
|
31
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
5.02.14
6.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
შემაჯამებელ განმავითარებელი მუშაობა
|
გავლილი მასალის გამეორება. ცოდნისა და ამოცანების
ამოხსნის ჩვევების განმტკიცება
|
1.1. 1.3.
1.2.1.4
|
გააზრებულად მსჯელობა
|
32
|
მივუმატოთ
4
გამოვაკლოთ
4
|
3
|
7.02.14
10.02.14
11.02.14
|
რვეული
სახელმძღვანელო, კუბურები
|
რიცხვთა შედარება ამოცნობა
|
4-ის მიმატების, 4-ის გამოკლების. სხვადასხვა ხერხით
ჩატარების ათვისება და გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას
|
1.3
|
მსჯელობა,
წერა
|
33
|
რამდენითაა მეტი?
რამდენითაა ნაკლები?
|
3
|
12.02.14
13.02.14
14.02.14
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
წყვილი და კენტი რიცხვები
|
შეკრებისა და გამოკლების თვალსაჩინოთ დემონსტრირება,
თემასთან დაკავშირება. მოქმედებებთან რიცხვებს შორის დამოკიდებულების აღწერის განმტკიცება-გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
34
|
შეკრების თვისებები
|
2
|
17.02.14
18.02.14
|
ჩხირები
რვეული,
სახელმძღვანელო
|
რიცხვთა ზრდადობის მიხედვით დალაგება
|
რიცხვების მიმატების სხვადასხვა წესის გაცნობა
10-ის ფარგლებში. შეკრების თვისებების გამოყენებით „დიდი“ რიცხვების მიმატებაზე
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
წერა
|
No comments:
Post a Comment