შემოდგომის ზეიმი...ჩემი პატარები. 1 კლასი
შემოდგომის სურათები
სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ლია თურმანაული
|
|
რაიონი
|
იმერეთი
|
|
სკოლა
|
ქორეთის საჯარო
|
|
ქალაქი
|
საჩხერე
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
შემოდგომის სურათები...
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები
შეისწავლიან ლექსებს და სიმღერებს შემოდგომის შესახებ, მოაგროვებენ შემოდგომის
ფოთლებს და სხვადასხვა მასალას, რითაც ისინი შექმნიან საკუთარ
ნამუშევრებს.მშობლების დახმარებით მოვაგროვებთ შემოდგომის ხილს, მოვადუღებთ
თათარას და ამოვავლებთ ჩურჩხელებს. პრეზენტაციის სახით წარმოადგენენ თავიანტ
ნამუშევრებს და ბოლოს დავაგემოვნებთ ჩურჩხელებს, რომლებიც თვითონ ბავშვებმა
ამოავლეს.
|
||
საგანი
|
||
ბუნება
|
||
დონე/კლასი
|
||
1საფეხური, 1კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
2 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
ჩასვით თქვენი
სტანდარტები ამ გრაფაში. კონკრეტული
თემისთვის სტანდარტების ნუსხის შემუშავების და რედაქტირების შემდეგ,
სტანდარტების საბოლოო სია პრიორიტეტების მიხედვით უნდა იყოს დაწყობილი. ყველა
სტანდარტი მოდულზე მუშაობის პროცესში უნდა იყოს მიღწეული.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
პროექტის მიზანია
განავითაროს მოსწავლეებში ბუნების სილამაზის აღქმის უნარი,შემოდგომაზე მიმდინარე
ცვლილებების შესწავლა.საპრეზენტაციო უნარების განვითარება, შეფასების,
ურთიერთშეფასების და კრიტიკული აზროვნების უნარი. ლექსიკური მარაგის გაუმჯობესება-გამდიდრება,
მხატვრული კითხვის უნარის განვითარება, წარმოსახვის და ფანტზიის უნარის
განვითარება.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
რამდენი
დროა წელიწადში?
|
|
თემატური კითხვები
|
რატომ გვიყვარს შემოდგომა?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
ჩამოთვალეთ
შემოდგომის თვეები, რა მოსდის ბუნებას შემოდგომით და ა. შ.რა და რა ხილი მწიფს?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
აღწერეთ შეფასების
ფორმები, რომელსაც კლასში მოსწავლეებთან
მუშაობისას იყენებთ საჭიროებების განსაზღვრის, მიზნების დასახვის,
პროგრესის მონიტორინგის, უკუკავშირის უზრუნველყოფის, კრიტიკული აზროვნების და
პროცესების შეფასების, სასწავლო პროცესის ანალიზისთვის, სასწავლო ციკლის
სხვადასხვა ეტაპზე. მოცემული შესაძლოა მოიცავდეს გრაფიკულ დამგეგმავებს (ორგანაიზერებს),
ინსტრუქციებს წერითი სამუშაოსთვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩანაწერებს, ჩამონათვალებს,
გამოკითხვებსა და რუბრიკებს. ამასთანავე, აღწერდეს მოსწავლეების მიერ შექმნილი
პროდუქტების აღწერას, პრეზენტაციებს, წერილობით დოკუმენტებს, ან ეტაპობრივ
შეფასებებს, რომელთაც განახორციელებთ სასწავლო პროცესში. სასწავლო პროცედურების
გრაფაში განმარტეთ, ვინ იყენებს შეფასებებს, როგორ გამოყენება შედეგები და სად
ხორციელდება.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კონცეპტუალური ცოდნა
და ტექნიკური უნარ-ჩვევები, რომლებსაც მოსწავლეები უნდა ფლობდნენ თემის
დასაწყისში
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო ციკლის
ზუსტი აღწერა - მოსწავლეთა მიერ შესრულებული აქტივობების მასშტაბები და
თანმიმდევრობა, მოსწავლეთა ჩართულობის აღწერა სწავლის პროცესის დაგეგმვაში.
აქტივობა
1.მოსწავლეები სწავლობენ 1 კვირის გამნავლობაში ლექსებს, სიმღერებს შემოდგომის
თემაზე.უვითარდებათ ლექსიკა, მხატვრული მეტყველება
აქტივობა 2.გავდივართ
ბუნებაში, ვაგროვებთ შემოდგომის ფოთლებს ასევე სხვადასხვა მასალს, რაც შეიძლება
აპლიკაციებისთვის გამოგვადგეს. ხდება ბუნებაზე დაკვირვება.ფოთლები ყვითლდება,
ცვივა. აცივდა და ა. შ.
აქტივობა 3.
ვბრუნდებით კლასში, ვაკეთებთ შემოდგომის ხეებს და სხვადასხა აპლიკაციებს ,
ნახატებს ასევე ვძერწავთ შემოდგომის
თემაზე.უვითარდებათ მხატვრული წარმოდგენის და წარმოსახვის უნარები
აქტივობა 4. თითოეული
მოსწავლე წარმოადგენს საკუთარ ნამუშევარს და ვაკეთებთ გამოფენას. ბავსვები
აფასებენ საკუთარ და ერთმანეთის ნამუშევრებს. ამით მათში ვითარდება
საპრეზენტაციო უნარები. ასევე შეფასების, თვითშეფასების და კრიტიკული აზროვნების
უნარები
აქტივობა 5.
მოსწავლეები მოწვეული სტუმრების წინაშე წარმოთქვამენ ლექსებს და სიმღერებს შემოდგომის შესახებ.
აქტივობა 6.ვადუღებთ
თათარას და ვავლებთ ჩურჩხელებს
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებები
|
სსსმ მოსწავლე ამ
კლასში არ არის
|
|
არაინგლისურენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
აღწერეთ დამატებითი
დახმარების საშუალებები ენაზე მუშაობისთვის, მაგალითად, სასწავლო კურსი და
ინდივიდუალური გაკვეთილები ბილინგვური მოსწავლეებისგან ან თემში მოხალისე
მასწავლებლებისგან, ინგლისური ენის შემსწავლელთათვის (ELL). აღწერეთ
ადაპტირებული მასალები, მაგალითად, ტექსტები, გრაფიკული გამოსახულებები,
ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, თარგმანის პროგრამები.
ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. ასევე, აღწერეთ
შეფასების მეთოდების მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავის
ცოდნა, მაგალითად, შეფასების ფორმატში - მშობლიური ენის გამოყენება, ნაცვლად
ინგლისურისა, ან ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
აღწერეთ სასწავლო
გეგმის გაცნობის სხვადასხვა ფორმა, მათ შორის, დამოუკიდებელი სწავლა; ასევე,
მოსწავლეთა ცოდნის წარმოჩენის განსხვავებული მეთოდები, მაგალითად, რთული
დავალებები, სიღრმისეული კვლევა, მოკვლევა მსწავლელის მიერ არჩეულ თემაზე, ღია
დავალებები და პროექტები. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომელსაც მოდულში
გამოიყენებთ.
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
No comments:
Post a Comment