მთავარი გვერდი

Saturday, April 9, 2016

ღია გაკვეთილი მათემატიკაში. 1 კლასი.08.04.2016 წ.

გაკვეთილის გეგმა:                                                                         08.04. 2016 წ.

1. გაკვეთილის  თემა
რიცხვები 1-დან 20-მდე. 5-ის მიმატება
2. სწავლების საფეხური და  კლასი
სწავლების  საფეხურიდაწყებითი  კლასი I
3.   საგნი , მასწავლებლების   სახელი, გვარი
მათემატიკა
ლია თურმანაული
4. მოსწავლეთა  რაოდენობა
6
5. განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა  და  პროფილი
კლასში მოსწავლეთა ძირითადი ნაწილი სწავლობს კარგად და დამაკმაყოფილებლად. შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლე კლასში არ  გვყავს. პროგრამას ჩამორჩენილიმხოლოდ ერთი  მოსწავლე, რომლთანაც დიფერენცირებული კითხვებით  ვცდილობ  ჩავრთო  საგაკვეთილო  პროცესში.
6. გაკვეთილის  სასწავლო  მიზანი:
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ:ბავშვებმა უნდა ისწავლონ 7+5, 8+5, 9+5 სახის გამოთვლების შესრულება ორი ხერხით.


7. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები
მათ.1.3.აკავშირებს თვლას, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებებს და შეკრება-გამოკლების მოქმედებებს ერთმანეთთან.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.ახდენს შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას.
2.ზეპირად ანგარიშისას იყენებს 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას,ან სხვა ხერხს და მოდელის გამოყენებით ახდენს შეკრება-გამოკლებას.
3.ზეპირად ასრულებს 10-ის გავლითშეკრება-გამოკლებას და ახდენს გამოყენებული ხერხის თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას.
8. თანმიმდევრობა
(აქტივობა  და დრო)
აქტივობა 1.მისალმება,კლასის მომზადება გაკვეთილისათვის
მეთოდი:ვიდეო-ლექცია, აქტივობის მიზნებისა და კრიტერიუმების გაცნობა მათთვის გასაგები ენით.
დრო:3 წუთი
აქტივობა 2.
საშინაო დავალების განხილვა. ერთი ან 2კონკრეტული ამოცანის განხილვა-განვრცობა პრეზენტაციის სახით.
დრო-5 წუთი
აქტივობა 3.
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით.წინარე ცოდნის გამეორება. წინა და მომდევნო რიცხვები, 10-ის შედგენილობა.შეკრება-გამოკლება 10-ის ფარგლებში.შევავსოთ ცხრილი.
დრო:7 წუთი
აქტივობა  4.ახალი მასალის ახსნა კონსტრუქტიული მეთოდით.მოსწავლე თვითონ უნდა მიხვდეს, როგორ დაუმატოს რიცხვს 5. . ვაძლევ მაგალითს:7+5 ვთხოვ რიცხვით ღერძზე დაასახელოს 7-ის მომდევნო 5 ციფრი. შემდეგ მეორე ხერხით ამოვხსნით იმავე მაგალითს:რამდენი უნდა დავუმატო7-ს, რომ ათი გახდეს? რამდენი დამრჩა მისამატებელი?სულ რამდენი დავუმატეთ? რა მივიღეთ? იმავე ხერით დაფაზე ამოვხსნით რამოდენიმე მაგალითს:8+5=12
,9+5=14   11+5=16   6+5=11
ამოცანის ამოხსნა-განხილვა.(პრეზენტაცია)
დრო-10 წუთი
აქტივობა-5.ინდივიდუალური დამოუკიდებელი სამუშაო.თითოეული მოსწავლეს ვურიგებ ინდივიდუალურ სამუშაო ფურცელს,სადაც მუშაობს დამოუკიდებლად. გავიგებ, თუ რამდენად გაიგო თვითოეულმა მოსწავლემ ახალი მასალა.
დრო-5წთ
აქტივობა  6.
 აქტივობა– "სათამაშო მაღაზია" – მასწავლებელი დაურიგებს მოსწავლეებს სათამაშო ბანკნოტებს (20 ლარამდე, სხვადასხვა ნომინალით). ირჩევენ – რა შეიძლება შეიძინონ, რამდენი დარჩებათ,...)
დრო-5წთ.


აქტივობა 7. გაკვეთილის შეფასება და ურთიერთშეფასება
დრო:3 წუთი




აქტივობა 8.
შეფასება:განმავითარებელი შეფასება. მიზანი:მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლება, ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოკვეთა შემდგომი დახმარების მიზნით. დრო:2 წთ.
აქტივობა-9. საშინაო დავალების მიცემა
დრო:1 წთ.


მასწავლებელი  აჯამებს გაკვეთილს. დასკვნა: მასწავლებელი: მინდა გავაკეთო დასკვნები: რა ვიცოდით? რა არ  ვიცოდით? რა ვისწავლეთ? როგორ გამოვიყენებთ მიღებულ  ცოდნას  ცხოვრებაში? რა  შეგვძინა  ახალი  მეთოდით ჩატარებულმა გაკვეთილმა?

9. შეფასება
გაკვეთილის  ბოლოს  მოხდა  მოწავლეთა  განმავითარებელი  შეფასება  და  თვითშეფასება.
10. საკლასო  მენეჯმენტი
საგანმანათლებლო რესურსები

საკლასო- საერთო, ინდივიდუალური


სახელმძღვანელო:“ მათემატიკა“ ვეფხვაძე-გოგიშვილი დაფა, ცარცი, მარკერის დაფა.რვეულები, კომპიუტერი, პროექტორი

მასწავლებლის თვითშეფასება
პედაგოგი     --ლია თურმანაული                                საგანი                   მათემატიკა
თემა        5--ს მიმატება                                              კლასი                   მე-1

                                                                                                 
სამბალიანი სისტემით: “კარგი“-2  „დამაკმაყოფილებელი“-1 „არადამაკმაყოფილებელი“-0
1
რამდენად შეესაბამება  სტრატეგია გაკვეთილის მიზანს



2
რამდენად სწორად გავანაწილე დრო



3
რამდენად უზრუნველვყოფ მოსწავლეთა დისციპლინას ,დაინტერესებას და აქტივობას



4
რამდენად  ვაკავშირებ  ქართულს და მათემატიკის მასალას ერთმანეთთან



5
რამდენად გასაგებად ვაწვდის ახალ მასალას და როგორ ვამოწმებ ათვისების ხარისხს



7
რამდენად ვუწყობს ხელს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარისა  და  კრიტიკული აზროვნების განვითარებას



8
რამდენად ვითვალისწინებს მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს დავალების მიცემისას



9
რამდენად გათვალისწინებულია დავალებებში მიღებული ცოდნის რეალიზება



10
რამდენად ვუწყობს ხელს მოსწავლეთა ლოგიკური აზროვნების განვითარებას



12
რამდენად მრავალფეროვანი და ადეკვატურიდ  ვიყენებ მეთოდებს



13
რამდენად ნაცნობია და გასაგები მოსწავლეთათვის შეფასების სისტემა და კომპონენტები





ღია გაკვეთილის განხილვა:

No comments:

Post a Comment